Prace skupiające się na realizowaniu usług drogą telefoniczną i kontaktach z klientami nie są łatwe i wymagają nabrania odpowiednich umiejętności, dotyczących między innymi odpowiedniego prowadzania rozmowy. Szczególnie skomplikowane są tak zwane reklamacje trudnego klienta. Szkolenia dotyczące rozpatrywania takich skarg oferuje firma Call Center Training, która skupia w swoich szeregach fachowców znających się na doradztwie i kontaktach z klientami. Zakład pomaga między innymi usprawniać konkretne dziedziny pracy, jak też eliminować różne błędy popełniane przez pracowników. Reklamacje trudnego klienta (szkolenia) dotyczą skarg osób, które cechuje agresywna i roszczeniowa postawa, a także takich, które sprawiają problemy komunikacyjne. Call Center Training pomaga w prowadzeniu rozmowy z takimi osobami, a także oferuje poznanie sposobów na przekonywanie ich do innych racji. Wszystko odbywa się profesjonalnie i zgodnie z procedurami, przy zachowaniu standardów obsługi klientów w firmach.